امروز:
سه شنبه- ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



کولاک شدید در برخی محورهای همدان

تاریخ خبر: 12/بهمن/98

حمیدرضا پرورشی‌ خرم، معاون راهداری اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تمامی محورهای استان باز است و فقط برخی از محورها با کولاک شدید درگیر هستند.

وی با بیان اینکه بارش در محورهای استان قطع شده است، اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای سوباشی، گردنه اسدآباد و گردنه همه کسی کولاک شدید وجود دارد.

پرورشی ‌خرم با بیان اینکه محورهای روستایی استان همدان نیز باز است، تصریح کرد: همچنین در محور بیجار و تویسرکان-کنگاور به شدت درگیر کولاک بوده است اما تردد مشکلی ندارد و فقط با سرعت کمی باید رانندگی شود.

وی با بیان اینکه گشت‌زنی و استقرار ماشین آلات راهداری ادامه خواهد یافت تا هیچ گونه مشکلی برای رانندگان پیش نیاید، گفت: یکی از مشکلاتی که در استان خواهیم داشت، کاهش دما و یخبندان خواهد بود به طوریکه از امروز بعدازظهر کاهش شدید دما و یخبندان را در محورهای استان داریم و در صورتی که کولاک وجود نداشته باشد عملیات نمک پاشی و یخ زدایی در جاده‌ها انجام می‌گیرد.

معاون راهداری اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به استقرار نیروها و ماشین آلات راهداری تا زمان قطع کامل بارش‌ها، یادآور شد: تا زمانی که احتمال بارش صفر نشود راهدارخانه‌های استان در حال آماده ‌باش کامل خواهند بود.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید