ورود

ثبت نام



130 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه گردشگری و صنایع‌ دستی گچساران

تاریخ خبر: چهارشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۹

نشست کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتباری شهرستان گچساران صبح امروز چهارشنبه 25 تیرماه به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و بودجه استان، سرپرست اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این نشست مجید صفایی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویر احمد گفت: در شورای برنامه‌ریزی شهرستان گچساران 130 میلیارد ریال اعتبار به توسعه زیر ساخت‌های گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان گچساران اختصاص یافت.

وی در حاشیه این نشست با بیان اینکه به دنبال تحول در زیر ساخت‌های گردشگری شهرستان گچساران هستیم، اظهار کرد: از مبلغ 130 میلیارد ریال، 120 میلیارد ریال اعتبار ملی و 10 میلیارد ریال اعتبار استانی است.

صفایی بیان کرد: از محل اعتبارات استانی نیز مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیر ساخت‌های گردشگری و صنایع‌ دستی به شهرستان گچساران اختصاص یافته است.

وی افزود: خوشبختانه برای ایجاد طرح گردشگری در سد چم‌شیر 70 میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص یافته است.

مجید صفایی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا روستای سربیشه گچساران را به ‌عنوان روستای ملی صنایع‌ دستی ثبت کنیم، عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان استانی و شهرستانی نگاه ویژه‌ای به اعتبارات صنایع ‌دستی این شهرستان داشته باشند.

عضو شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، به اهمیت ایجاد موزه نفت شهرستان گچساران اشاره کرد و تصریح کرد: برای ایجاد پروژه موزه نفت گچساران نیز 40 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید