ورود

ثبت نام



همدان میزبان برگزاری رویداد ملی "ایران باشکوه"

علی خاکسار، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به برگزاری رویداد ملی "ایران باشکوه" در همدان و همزمانی آن با سال نو چینی‌ها گفت: همدان میزبان توریست‌های کشور چین نیز خواهد بود.

علی خاکسار با اشاره به آغاز برنامه‌های جشنواره زمستانی در همدان اظهار کرد: همدان ۴ تا ۲۰ بهمن میزبان جشنواره زمستانی با عنوان "ایران باشکوه" است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان تصریح کرد: برگزاری بازی‌های زمستانه اتومبیلرانی، ساخت مجسمه‌های برفی، جُنگ شادی و برنامه‌های فرهنگی و همچنین مسابقه نقل‌های زمستانی با طراحی کرسی‌خانه از جمله برنامه‌های جشنواره است.

وی از برگزاری جشنواره شمع خبر داد و افزود: حضور عروسک‌های غول‌پیکر در سطح شهر، پخت انواع سوپ و آش‌های ویژه زمستان، اسکی‌بازی، راه‌انداز کارناوال کدو(تزئین خودرو با کدو و پخت و سرو کدو در سطح شهر) و جشنواره بزرگ قصه‌گویی از دیگر برنامه های این رخداد بزرگ ملی در همدان است.

خاکسار همچنین با اشاره به ارائه تخفیف‌های ویژه در این ایام خاطرنشان کرد: کلیه هتل‌ها، اقامتگاه‌های بومگردی، مراکز تفریحی مجتمع گنجنامه، شرکت سیاحتی علیصدر، مرکز تفریحی گردشگری رنگین‌کمان و همچنین مزرعه احیایی از تخفیف ۵۰ درصدی در این ایام برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز تفریحی- سرگرمی آسمان غرب، اصناف سراسر استان و همچنین صنایع‌دستی نیز از این رویداد ملی مغفول نمانده و با ارائه تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی آماده ارائه خدمت به گردشگران هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان با بیان اینکه رویداد ملی "ایران باشکوه" از ۴ تا ۲۰ بهمن‌ماه در همدان برگزار می‌شود، اعلام کرد: برگزاری تورهای شهرگردی، استان گردی و تورهای تلفیقی مشترک با استان‌های هم‌جوار از دیگر برنامه‌های این ایام است.

خاکساربا تأکید بر اینکه تاریخ برگزاری جشنواره زمستان ۹۸ با سال نو چینی‌ها هم‌زمان‌شده است، اظهار کرد: محوریت برگزاری مراسم‌ها استفاده از آداب‌ورسوم مردم چین نیز بوده و همدان میزبان توریست‌های کشور چین خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید