ورود

ثبت نام



شروع بارندگی در برخی مناطق استان خوزستان

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به آغاز بارندگی‌ها در برخی نقاط استان گفت: میزان بارندگی امروز، پنجم بهمن‌ماه در اهواز ۱۵ تا ۲۵ میلی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: تا اوایل صبح فردا، یکشنبه رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای به ویژه در شمال‌غرب، غرب، مرکز، جنوب و جنوب شرق خوزستان مورد انتظار است. در این مدت بارش در ارتفاعات به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: همچنین احتمال تگرگ در مناطق مستعد وجود دارد. در این مدت خلیج فارس نیز همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

محمد سبزه‌زاری با اشاره به آغاز بارندگی در برخی نقاط خوزستان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بارندگی در شوش، شاوور و بستان آغاز شده است و به تدریج بارندگی در آبادان، خرمشهر و اهواز آغاز خواهد شد. سپس بارندگی در شهرهای جنوب شرقی استان مانند هندیجان آغاز می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در خاتمه سخنانش افزود: میزان بارندگی امروز در اهواز ۱۵ تا ۲۵ میلی‌متر پیش‌بینی می‌شود و بارندگی‌ها تا اواخر وقت امشب ادامه دارد. همچنین در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۱۹.۲ و دهدز با صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت نیز بین ۷.۴ تا ۱۷.۱ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید