امروز:
سه شنبه- ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



افتتاح ١٧ پروژه میراث‌ فرهنگی و گردشگری در استان مازندران

تاریخ خبر: 12/بهمن/98

سیف الله فرزانه، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح و کلنگ زنی 17 پروژه با حجم کل سرمایه‌گذاری بیش از ۵ هزار و ١۶١ میلیارد ریال، در دهه فجر خبر داد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران صبح امروز ١٢ بهمن ماه ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این ایام یک هتل 5 ستاره، واحد پذیرایی، متل، با حجم کل سرمایه‌گذاری ٣ هزار و ۶١٠ میلیارد ریال در شهرستان بابلسر، بابل و نوشهر افتتاح خواهد شد.

سیف الله فرزانه با اشاره به افتتاح ٩ اقامتگاه بوم گردی در سطح استان تصریح کرد: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران این مجموعه‌ها با حجم کل سرمایه‌گذاری بیش از ٢٣ میلیارد ریال در شهرستان‌های رامسر، بهشهر، گلوگاه، بابل، عباس آباد، سوادکوه و تنکابن، افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت رونق تولید و استقبال خوب از ایجاد کارگاه های صنایع دستی در سطح استان، گفت: افتتاح ۵ کارگاه صنایع دستی، سفال سنتی، سفال و سرامیک، آموزش لاک تراشی و عمومی با حجم کل سرمایه‌گذاری بیش از ٢٨ میلیارد ریال در شهرستان های آمل، ساری و رامسر، از برنامه های این ایام خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از کلنگ زنی پروژه مجتمع گردشگری با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بیش از هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال در این ایام خبرداد و خاطرنشان کرد: با افتتاح ١٧ پروژه میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، برای ٣٢۴ نفر شغل، ایجاد خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید