ورود

ثبت نام



شهرستان خلخال با کمک مردم پاکسازی شد.

محمدرضا شایقی، رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال، از پاکسازی این شهر به کمک مسئولین ادارات و انجمن های مردمی و مردم خلخال خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: "روز 18 اسفند ماه روز پاکسازی شهر نام گرفته و ما نیز به همت مردم و مسئولین به پاکسازی شهرمان خواهیم پرداخت.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: " در روز 24 اسفند ماه برنامه رژه خوردوها را در این شهر داریم و یکم فروردین نیز برنامه ویژه استقبال از میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است."

وی گفت: "در تعطیلات نوروز برای رفاه مسافران تمامی نانوایی ها آماده باش هستند و تعطیل نیستند. همچنین همه ادارات نیز با هماهنگی با یکدیگر به نظارت و بررسی وضعیت استان اردبیل خواهند پرداخت."

شایقی در خاتمه سخنانش با اشاره به برگزاری دومین جلسه جامعه تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی و هتلداران شهرستان های خلخال و کوثر، افزود: "اساسنامه های ضروری مورد بررسی قرار گرفته اند و جهت ثبت شرکتها اقدامات لازم انجام شده است و در این جلسه اعضای هیئت موسس انتخاب شده و بعد تایید ثبت اساسنامه ها اعضای هیئت مدیره نیز انتخاب خواهد شد."

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید