ورود

ثبت نام



وقت سفارت سوئد

راهنمای تعیین وقت سفارت و ویزای سوئد

وقت سفارت سوئد و وقت ویزای سفارت سوئد و ویزای سوئد. چگونه وقت سفارت سوئد بگیریم؟ کمک سفر راهنمای تعیین وقت سفارت سوئد و تورهای لحظه آخری.

در این مقاله راهنمای تعیین وقت سفارت سوئد و ویزای شینگن سوئد را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. با ما همراه باشید

سوئد کشوریست در اروپای شمالی که با دارا بودن سطح بالای اجتماعی و رفاه برای کار و زندگی، مقصد مناسبی برای گردشگران و مهاجران میباشد. بطور حتم افراد بسیاری به دنبال مهاجرت و اخذ اقامت در این کشور می باشند. کشور سوئد را شاهراه اروپا نیز می نامند زیرا سفر به دیگر کشورهای اروپایی را آسان می کند. کشور سوئد در بین کشور های اتحادیه اروپا از موقعیت اجتماعی و جغرافیایی خوبی برخوردار است و اکثر مردم این کشور در راحتی و رفاه زندگی می کنند. مهمترین دلایل داشتن یک زندگی خوب در کشور سوئد را می توان شرایط اقتصادی مدرن و باکیفیت آن دانست که دلیلی محکم است تا بتواند تجار بسیاری را برای فعالیت های اقتصادی در این کشور جمع کند.

گرفتن وقت سفارت سوئد اولین کاری است که قبل از درخواست ویزای این کشور باید انجام دهید. چنانچه فردی قبل از سفر به کشور سوئد اقدام به گرفتن وقت سفارت نکند و مدارک خود را بطور کامل ارائه ندهد نمی تواند ویزای این کشور را بگیرد و در نتیجه اجازه ورود به کشور سوئد را پیدا نخواهد کرد.

پس از تعیین وقت سفارت سوئد و تهیه چک لیست مدارک مورد نیاز، سفارت سوئد قبل از دادن ویزا به مسافران مصاحبه و انگشت نگاری انجام می دهد و بعد از مراحل مختلف درباره دادن ویزا تصمیم گیری می کند.

ویزای کشور سوئد

در روند دریافت ویزای سوئد بضاعت مالی افراد برای این کشور بسیار قابل توجه است. یعنی  فردی که می خواهد به سوئد سفر کند باید مدارکی را در راستای اموال و دارایی های خود ارائه دهد تا ثابت شود که می تواند در سوئد اقامت داشته باشد یا خیر. شرایط مالی که از سوی سفارت سوئد تعیین شده است باعث می شود که کشور سوئد کمتر کسی را در شرایط مالی بد در کشورش داشته باشد.

تعیین وقت سفارت سوئد در تهران

خوشبختانه کشور سوئد در کشورمان و در شهر تهران دارای سفارت میباشدو متقاضیان میتوانند به راحتی در شهر تهران مزاحل دریافت ویزای سوئد را طی کنند. این سفارت بصورت اینترنتی به متقاضیان خود وقت مصاحبه میدهد. متقاضیان باید از طریق سایت اداره سفارت سوئد، فرم درخواست ویزای خود را تکمیل نمایند، سپس هزینه سفارت را پرداخت کرده و تاریخ وقت مراجعه به سفارت را انتخاب کنند. از آنچا که ساعت و تاریخ بازگشایی وقت های سفارت مشخص نمیباشد و وقت های آزاد در همان دقایق اولیه پر میشنوند، لذا متقاضیان دریافت وقت سفارت سوئد میتوانند مراحل دریافت وقت سفارت خود را به کارشناسان با تجربه بسپارند.

برای هر فرد باید به صورت جداگانه وقت دریافت گردد. وقت تعیین شده از سوی سفارت سوئد قابل تغییر و یا کنسل کردن نمیباشد و چنانچه متقاضی قادر به حضور در سفارت در روز مقرر نباشد میبایست نسبت به دریافت وقت دیگری اقدام نماید.

در روز مصاحبه حضوری حضور فرد متقاضی الزامی است زیرا گرفتن عکس و اثرانگشت یکی از الزامات به هنگام مصاحبه در وقت سفارت سوئد در تهران می باشد. سفارت سوئد در شهر تهران، خیابان پاسداران شمالی، بالاتر از فرمانیه، خیابان بوستان، نبش نسترن، پلاک۲۷ واقع شده است.

پس از دریافت وقت سفارت سوئد، متقاضیان میتوانند با دریافت فرم مربوطه از طریق سایت سفارت و تکمیل آن،  به همراه مدارک خواسته شده توسط سفارت سوئد، در تاریخ مقرر شده به سفارت مراجعه کرده و پیگیری های لازم را انجام دهند. مهمترین توصیه ما به شما این است که با تمامی مدارک لازم برای درخواست ویزای سوئد با توجه به نوع ویزایی که می خواهید به سفارت مراجعه کنید. ارائه اصل مدارک که دارای ترجمه انگلیسی باشد به همراه کپی آنها الزامی است. لازم به ذکر است چنانچه مدارک شما کامل نباشد تقاضای ویزای شما رد خواهد شد و همچنین کامل بودن مدارک شما به تنهایی، به معنای موافقت با درخواست ویزای شما نمیباشد. برای بالابردن درصد قبولی درخواست ویزا و بررسی آن توسط سفارت، کشور سوئد باید مقصد اصلی سفر باشد.

 آموزش گرفتن وقت سفارت برای اخذ ویزای کشورها در کمک سفر

چک لیست مدارک ویزای سوئد

1- فرم آنلاین درخواست ویزا که چاپ و امضا شده باشد. چنانچه متقاضی کمتر از ۱۸ سال سن داشته باشد، فرم او باید توسط قیم قانونی او امضا شود.

2- پاسپورت یا مدرک مسافرتی معتبر: پاسپورت باید حداقل ۳ ماه پس از خروج شده شما از حوزه شنگن اعتبار داشته باشد و دارای دو برگ سفید باشد.

3- یک قطعه عکس تمام رخ و در‌اندازه عکس گذرنامه که در ۶ ماه گذشته گرفته شده باشد.

4- اطلاعات بیومتریک افراد شامل اثر انگشت و عکس که توسط سفارت گرفته می‌شود.

5- ارائه مدارک اثبات کننده ی هدف از سفر برنامه ریزی شده

- دیدار از اقوام و دوستان (Visiting relatives and friends)

- سفر تجاری (Business visit)

- ماموریت رسمی Official mission) )

- برنامه‌های ورزشی یا فرهنگی (Cultural and sporting events)

- سفر تفریحی (Tourist visit)

6- اثبات داشتن محل اقامت و توان مالی برای تامین هزینه‌های اقامت در سوئد و برای بازگشت به کشور محل زندگی خود

7- بیمه نامه مسافرتی: بیمه نامه مسافرتی باید تمامی هزینه‌های وضعیت‌های اورژانسی پزشکی، درمان‌های پزشکی در بیمارستان و یا انتقال بیمار به کشور مبدا برای اقدامات پزشکی یا موارد فوتی را شامل شود.

8- گواهی تمکن مالی شامل گردش حساب بانکی در ایران در 3 ماه گذشته

9- حکم کارگزینی رسمی و آخرین فیش حقوقی

- کارمندان: مدارک کارمندان شامل حکم کارگزینی یا قرارداد کار، فیش‌های حقوقی 3 ماه آخر،دفترچه بیمه تامین اجتماعی، دفترچه خدمات درمانی و دفترچه ای معادل آن‌ها و یا نامه ای از کارفرما که در آن دلایل عدم وجود این دفترچه توضیح داده شده میباشد.

- بازرگانان: شامل پروانه کسب یا معرفی نامه از صنف تجاری، سوابق تامین اجتماعی ،خدمات درمانی یا مدارکی معادل آنها

- مدیران یا سهام داران شرکت‌ها: معرفی نامه رسمی از شرکت که به امضای نماینده قانونی شرکت رسیده باشد و در آن سمت رسمی و نام متقاضی ذکر شده باشد. این معرفی نامه به همراه مدارکی دال بر وجود شرکت در ایران (آگهی ثبت و تغییرات در جراید) باید ارئه میگردد.

- هنرمندان: مدرک عضویت در یکی از صنوف یا انجمن‌های رسمی

- مستمری بگیران: فیش حقوقی، احکام افزایش مستمری یا مدارک مرتبط

- دانش آموزان و افراد زیر سن قانونی: مدارک نشان دهنده وضعیت اجتماعی و کاری والدین، گواهی اشتغال به تحصیل

- افراد بیکار: مدارک نشان دهنده وضعیت مناسب اجتماعی و اقتصادی شامل شناسنامه، سند ازدواج، اسناد ملکی

10- رزو هتل و یا مدارک تایید اسکان و یا تامین هزینه‌های سفر متقاضی توسط فرد یا ارگان میزبان یا اعزام کننده

11- بلیط هواپیما یا رزرو بلیط هواپیما

 

ترجمه مدارک سفارت اوکراین جهت اخذ ویزای شینگن اوکراین

بیمه مسافرتی

با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از تحریم‌های ظالمانه و هم چنین افزایش نرخ ارز، نیاز به یک بیمه نامه " مطمئن " که توسط شرکت بیمه" حرفه ای" در صنعت گردشگری که دارای دانش و بینش کافی از نیازهای مسافران قبل و در طول مدت سفر است، بیش از پیش احساس می‌شود.
بر این اساس شرکت بیمه سامان به عنوان شرکت بیمه پیشرو در صنعت گردشگری با شناخت کافی و کامل از سوابق بیش از 6 میلیون نفر مسافر ایرانی در مقاصد مختلف و هم چنین اتصال به بیش از 50 هزار مرکز درمانی اقدام به ارائه " مطمئن ترین" و " جامع ترین" محصول بیمه‌های مسافرتی بر اساس قصد سفر مسافران نموده است.
بیمه سامان مورد تایید سفارتخانه اکثر کشورها و یکی از معتبر ترین ارائه دهندگان خدمات بیمه مسافرتی برای سفر به کشورهای مختلف خصوصا سوئد است. در هنگام تهیه بیمه مسافرتی حتما دقت کنید که تا حد امکان بیمه را از سایت های اینترنتی و به صورت آنلاین تهیه نکنید. چرا که بیمه پس از صدور حتما باید به مهر بیمه سامان ممور شده تا برای سفارت مورد تایید باشد.

بیمه مسافرتی سامان مورد تایید سفارتخانه اکثر کشورها و یکی از معتبر ترین ارائه دهندگان خدمات بیمه مسافرتی

برخی قوانین مربوط به دریافت ویزای سوئد

  • افراد ۱۶ سال به بالا باید گذرنامه داشته باشند.
  • چنانچه فردی شما را به کشور سوئد دعوت کرده است بیمار باشد، باید گواهی پزشکی خود را ارائه دهد.
  • باید تعهدنامه ای مبنی بر بضاعت مالی مناسب امضا کنید که براساس این تعهدنامه متعهد می شوید که شرایط مالی مناسب جهت اقامت در سوئد را داشته باشید.
  • جهت اخذ ویزای سوئد و مهاجرت به این کشور ثابت شود که شما فرد قانون مندی هستید و سابقه جنایی ندارید.
  • یکی از الزامات سفر به کشور سوئد این است که تمامی مدارک به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

راهنمای اخذ وقت سفارت ها