ورود

ثبت نام



وقت سفارت آلمان

راهنمای تعیین وقت سفارت و ویزای آلمان

وقت سفارت آلمان و وقت ویزای سفارت آلمان و ویزای آلمان. چگونه وقت سفارت آلمان بگیریم؟ کمک سفر راهنمای تعیین وقت سفارت آلمان و تورهای لحظه آخری.

در این مقاله راهنمای تعیین وقت سفارت آلمان و ویزای شینگن آلمان را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

وقت سفارت آلمان فوری | وقت سفارت آلمان

گرفتن وقت سفارت آلمان معمولا فرایندی زمان بر است زیرا زمان بندی سفارت آلمان به صورتی است که به صورت تصادفی و برای مدت کوتاهی سیستم نوبت دهی وقت آلمان آزاد مشود و به دلیل حجم بالای متقاضیان سفر به آلمان این وقت ها به سرعت پر شده و مجددا سیستم نوبت دهی برای مدتی بسته میشود. گاهی این پروسه به حدی زمان بر میشود که متقاضیان تا مرز پشیمانی از سفر به آلمان پیش میروند!!!!
اما برای گرفتن وقت آلمان راه ساده تر و سریع تری نیز وجود دارد و آن سپردن این کار به افراد با تجربه و با نفوذ است تا پروسه گرفتن وقت برای شما به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت آلمان:

•    کپی صفحه اول گذرنامه یا پاسپورت
•    شماره تماس متقاضی
•    تاریخ دعوتنامه یا هتل (درصورت وجود)

مدارک لازم برای ارائه در روز مصاحبه ی حضوری:

در روز مصاحبه به همراه داشتن مدارک زیر الزامی میباشد. توجه کنید که این مرحله بسیار مهم میباشد بنابراین در فراهم کردن مدارک به دقت عمل کنید در غیر این صورت احتمال رد تقاضای درخواست ویزای آلمان شما بالا خواهد بود. فرم درخواست ویزای آلمان را میتوانید در روز مصاحبه دریافت، تکمیل و ارایه نمایید.


1.    شناسنامه (همراه با ترجمه‌ی رسمی شناسنامه با فتوکپی از تمام صفحات)
2.    فرم تکمیل شده درخواست ویزای ایتالیا
3.    دعوتنامه تکمیل شده توسط یک شهروند ایتالیایی یا شهروند خارجی ساکن ایتالیا
4.    فرم درخواست ویزا از سوی دعوت کننده و کپی از کارت اقامت وی
5.    گذرنامه ( 6 ماه اعتبار از تاریخ درخواست ویزا و کپی از 5 صفحه اول و صفحات داری مهر ویزا)
6.    دو قطعه عکس رنگی 3 در 4 (روشن، واضح و کاملا جدید و مشابه با ظاهر فعلی شما)
توجه: در صورتی که عکس همراهان در پاسپورت شما باشد، باید برای همراهان نیز دو قطعه عکس در مدارک در نظر بگیرید.
7.    اسناد دال بر وضعیت شغلی متقاضی:
    کارمندان بخش دولتی: ترجمه‌ی آخرین حکم کارگزینی .
    کارمندان بخش خصوصی‌: گواهی اشتغال به کار .
    صاحبان شرکت‌های خصوصی: آخرین روزنامه رسمی شرکت )که از تاریخ صدورش بیش از سه سال نگذشته باشد) همراه با رزومه‌ی شرکت به زبان انگلیسی، و  دو سری کپی از اصل مدارک فارسی.
    مشاغل آزاد: جواز کسب معتبر صادره از شهرداری محل سکونت به همراه رسید آخرین پرداخت مالیاتی و یا کارت بازرگانی به همراه رسید آخرین پرداخت مالیاتی.
    اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان: کارت عضویت هیئت علمی یا کارت بین‌المللی دانشجویی.
نکته: ارائه ترجمه و اصل فیش حقوقی و یا جوازکسب همسر برای خانم های متاهل الزامی است.
8.    آدرس دقیق محل کار و منزل
9.    پرینت 3 ماهه آخر حساب جاری بانکی با گردش مالی مناسب.
10.    ضمانت‌نامه بانکی و یا چک رمزدار به مبلغ هشتاد میلیون ریال برای هر فرد
11.    ترجمه آخرین مدرک تحصیلی، و دو سری کپی از اصل مدارک فارسی.
12.    سند مالکیت به نام فرد متقاضی یا همسر به همراه ترجمه.
13.    60 یورو پول نقد.
توجه: تمام ترجمه ها باید به زبان انگلیسی یا ایتالیایی باشد و داشتن مهر رسمی دادگستری الزامی نیست.

ترجمه مدارک سفارت اوکراین جهت اخذ ویزای شینگن اوکراین

وقت سفارت آلمان فوری |نکات مهم برای درخواست ویزای آلمان

- سفارت آلمان تلاش می کند ورود به باجه ها را، به ویژه در ماه های تابستان، هرچه سریع تر و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد. بنابراین توجه نمایید که ورود به بخش باجه ها رأس ساعت اعلام شده صورت خواهد گرفت. حضور زود هنگام شما باعث انتظار در جلوی درب سفارت و حضور دیر هنگام باعث ابطال وقت گرفته شده می گردد.

- در برنامه ریزی مسافرت خود به این زمان بندی ها توجه نمایید.در فصل تابستان (ماه می تا اکتبر) و نیز ایام نوروز، امکان دارد که تعیین وقت چند هفته به طول بیانجامد. علاوه بر این حدود 14 روز نیز بررسی تقاضای درخواست شما جهت دریافت ویزای شنگن زمان می برد. 

- هنگام ارایه درخواست ویزا باید تمام مدارک به طور کامل تکمیل شده و تمام گواهی ها ارایه داده شود. کمبود مدارک می تواند موجب رد درخواست شود.

- برای درخواست کنندگان زیر ۱۶ سال الزامی است که هر دو نفر از والدین یا قیمین فرم درخواست را امضا کنند.

- برگه های راهنمای سفارت را به دقت مطالعه فرمایید، پیش از آن که در تاریخ تعیین شده مراجعه نمایید، یک بار برگه های راهنما را مطالعه فرمایید تا از تغییرات احتمالی آگاه شوید.

- قبل از روز تعیین شده هیچ مدرکی (به طور مثال دعوت نامه) را برای سفارت ارسال نفرمایید.

- توجه داشته باشید مقابل ساختمان سفارت و در کوچه های اطراف آن افرادی هستند که به شما پیشنهاد انجام کارهای ویزا را می دهند.سفارت مایل است متذکر شود که این افراد که گاهی ادعا می کنند با سفارت همکاری دارند، هیچ ارتباطی با سفارت ندارند.

- چنانچه مدارک جعلی و یا دستکاری شده ارایه دهید، برای شما ویزا صادر نشده و مدت طولانی هم هیچ ویزای شنگنی برای شما صادر نخواهد شد.

- همسران و فرزندان خردسال اتباع آلمانی و شهروندان اتحادیه اروپا که در ایران زندگی می کنند برای درخواست ویزای شنگن نیاز به تعیین وقت ندارند. آنها با نشان دادن گذرنامه خود و مدارک لازم اجازه ورود می یابند.

- در صورت عدم مراجعه در موعد مقرر، سفارت این حق را برای خود محفوظ می دارد که سیستم وقت را به مدت شش ماه برای متقاضی مربوطه مسدود نماید.

- جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، هر شخص فقط قادر به گرفتن یک وقت می باشد. گرفتن وقت مجدد تنها پس از گذشت یک ماه امکان پذیر است.

- عدم کامل بودن مدارک می تواند باعث عدم پذیرش و یا رد درخواست شما گردد. مدارک ذکر شده در برگه های راهنما را حتی در صورت داشتن سفرهای متعدد نیز باید ارائه نمائید. از این رو هم اکنون و قبل از مراجعه، برگه های راهنمای صدور ویزا، موجود در سایت اینترنتی سفارت را جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا و تغییرات احتمالی در مراحل اخذ ویزا، به دقت مطالعه نمایید.

آموزش گرفتن وقت سفارت برای اخذ ویزای کشورها در کمک سفر

بیمه مسافرتی

با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از تحریم‌های ظالمانه و هم چنین افزایش نرخ ارز، نیاز به یک بیمه نامه " مطمئن " که توسط شرکت بیمه" حرفه ای" در صنعت گردشگری که دارای دانش و بینش کافی از نیازهای مسافران قبل و در طول مدت سفر است، بیش از پیش احساس می‌شود.
بر این اساس شرکت بیمه سامان به عنوان شرکت بیمه پیشرو در صنعت گردشگری با شناخت کافی و کامل از سوابق بیش از 6 میلیون نفر مسافر ایرانی در مقاصد مختلف و هم چنین اتصال به بیش از 50 هزار مرکز درمانی اقدام به ارائه " مطمئن ترین" و " جامع ترین" محصول بیمه‌های مسافرتی بر اساس قصد سفر مسافران نموده است.
بیمه سامان مورد تایید سفارتخانه اکثر کشورها و یکی از معتبر ترین ارائه دهندگان خدمات بیمه مسافرتی برای سفر به کشورهای مختلف خصوصا آلمان است. در هنگام تهیه بیمه مسافرتی حتما دقت کنید که تا حد امکان بیمه را از سایت های اینترنتی و به صورت آنلاین تهیه نکنید. چرا که بیمه پس از صدور حتما باید به مهر بیمه سامان ممور شده تا برای سفارت مورد تایید باشد.

بیمه مسافرتی سامان مورد تایید سفارتخانه اکثر کشورها و یکی از معتبر ترین ارائه دهندگان خدمات بیمه مسافرتی


ساعات کار سفارت آلمان

روزهای یک شنبه، چهار شنبه و پنج شنبه، ازساعت ۷:۰۰  تا ۱۵:۳۰
روزهای دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۷:۰۰تا ۱۶:۰۰
ساعات کار سفارت در ماه های جولای و آگوست:یک شنبه تا پنج شنبه، از ساعت ۷:۰۰تا ۱۴:۳۰
سفارت در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است.
ساعات کار بخش تأیید مدارک: یک شنبه تا پنج شنبه، از ساعت ۷:۳۰تا ۱۰:۳۰ - بدون وقت قبلی

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

راهنمای اخذ وقت سفارت ها