امروز:
پنجشنبه- ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



سریال مانکن را با ترافیک 100% رایگان تماشا کنید

تماشای آنلاین سریال مانکن و هزاران فیلم و سریال با ترافیک رایگان، در فیلیمو

مانکن یک ملودرام اجتماعی‌ست با هنرمندی مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، محمدرضا فروتن و نازنین بیات و کارگردانی حسین سهیلی‌زاده که پخش آن از ۲ شهریور در فیلیمو آغاز شده است. این سریال به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و مقایسه طبقه مرفه نسبت به طبقه کم‌درآمد جامعه می پردازد. در این سریال رابطه‌ی عاشقانه‌ی شخصیت‌های اصلی داستان تحت‌الشعاع مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید سریال مانکن و هزاران فیلم، سریال و انیمیشن ایرانی و خارجی را با ترافیک رایگان در فیلیمو تماشا کنید.

چطور می‌توانم برای تماشای فیلم و سریال های مورد علاقه ام در فیلیمو اینترنت رایگان داشته باشم به طوریکه از حجم اینترنتم کم نشود؟

کافیه با کد معرف 2559 از صبا نت ADSL بگیری و بعد تمام مجموعه فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودت رو با ترافیک رایگان در فیلیمو ببینی.



با کد معرف 2559 از صبا نت ADSL بگیرید...
همین الان با شماره تلفن 02183853 تماس بگیرید و سرویس ADSL2 خودتون رو از صبانت تهیه کنید و تمام مجموعه فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون رو با ترافیک رایگان در فیلیمو به صورت انلاین تماشا کنید.

تعرفه و لیست سرویس ها را در لینک زیر ببنید:

http://www.sabanet.ir/ADSL2

نکته:
هنگام تماشا در فیلیمو حتما فیلتر شکن خود را خاموش کنید زیرا اینترنت شما بین المللی محسوب شده و از حجم اینترنت شما کم می شود.


همه چیز درباره شرکت صبانت

تاریخچه
شرکت انتقال داده‌های نداگستر صبا با نام تجاری صبانت، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مجموعه‌ی گروه صنعتی پرورش داده‌ها، در سال 1382 آغاز به کار کرد. این شرکت در نخستین مرحله، با دریافت پروانهPAP (نقاط دسترسی انتهایی) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقدام به ایجاد بستری برای ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات باند پهن (Broadband) در سراسر کشور نمود و سپس در راستای دستیابی به اهداف خود در خصوص ارتقای سطح کیفی خدمات ارتباطی و اطلاع‌رسانی کشور، برای نخستین بار در ایران از فن‌آوری ADSL به منظور برقراری ارتباط پرسرعت میان تهران و دیگر شهرستان‌ها بهره گرفت و در مدت‌زمان کوتاهی به تقریب سراسر ایران را پوشش داد از همین رو صبانت یکی از باسابقه ترین و پیشروترین اپراتور های ثابت به شمار می آید.

صبانت در راستای توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی فعالیت‌های خود در سال 1394 موفق به دریافت پروانه FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گردید.FCP یا «پروانه بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت» ارائه‌‌ی هرگونه خدمات ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه‌ی موضوع پروانه، مستقل از فناوری از قبیل خدمات دسترسی به اینترنت ، دسترسی به شبکه‌ی ملی اطلاعات و خدمات مبتنی بر آن، توزیع و فروش پهنای باند اینترنت، شبکه‌های اختصاصی، ارائه خدمات صوتی، تصویری، متنی و داده‌های انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده را امکان‌پذیر می‌سازد.

ارزش‌های سازمانی
    ارزش آفرینی برای مشتریان
    توجه به ارزش‌های معنوی و اخلاقی
    مشتری مداری و بهبود تجربه مشتری
    مسئولیت پذیری، پاسخگویی و صداقت
    توسعه كیفیت ارائه خدمات و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا

دامنه کاربرد سیستم مدیریت کیفیت
فعالیت های شرکت در زمینه استانداردهای مدیریتی در حوزه کیفیت خدمات اینترنتی بر بستر ADSLبوده و طی سالیان گذشته کلیه ممیزی های مرتبط با صدور گواهینامه های استاندرد های مدیریت کیفیت در این دامنه برگزار شده است.

در آخرین ممیزی در اسفند ماه 1395 توسط شرکت صدور گواهینامه، بدون هیچگونه عدم انطباقی بر اساس گزارش ممیزی شخص سوم، شرکت انتقال داده های نداگستر صبا موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 گردید.

این شرکت با توجه به تنوع خدمات و با رویکرد بهبود مستمر خدمات اینترنت پر سرعت، در مسیر تحقق اهداف کلان و دستیابی به چشم انداز سازمان، از سال 1396 اقدام به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت با ویرایش سال2015 نموده و تضمین کیفیت این خدمات را در اقدامات آتی مدنظر دارد.

ماموریت شرکت
شرکت انتقال داده های نداگسترصبا به عنوان یک شرکت نوآور و چابک در ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت، با تکیه بر سرمایه های انسانی توانمند و با بهره برداری از تکنولوژی های روز دنیا در راستای بهترین، ارزنده ترین و قابل اعتماد ترین محصولات و خدمات گام برمی‏دارد.

چشم انداز
دستیابی به جایگاه اول در زمینه کیفیت و رضایت مشتری بین ارائه دهندگان انواع خدمات مبتنی بر شبکه ارتباطات ثابت در سطح کشور تا سال 1397

برنامه ها
_ بهبود فرایندهای سازمانی شرکت در حوزه بازاریابی ، فروش ، خدمات پس از فروش ، پاسخگوئی به مشتریان ، اطلاع رسانی سریع SMS
_ ارتقاء سیستم CRM و محاسبه کارکرد AAA
_ ارتقاء سیستم Contact Center
_ ارتقاء سیستم گردش مکاتبات اداری الکترونیکی Paperless
_ ارتقاء سیستم شبکه نمایندگی های فروش و پشتیبانی
_ استقرار سیستم هوش مجازی (Business Intelligence) برای ارتقاء دقت و سرعت تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها
_ ارتقاء برنامه فروش و بازاریابی ماهیانه
_ سیستم سنجش رضایت مشتریان و مدیریت رابطه کسب و کار با مشتری (BRM)
_ فروش سیستم های مبتنی بر ارزش افزوده

برنامه های اجرایی شرکت
از آنجا که سرویس ADSL یک سرویس ضروری برای آحاد جامعه می باشد و تمامی بخشهای مختلف جامعه اعم از سازمان ها و دوایر حاکمیتی دولتی ، موسسات مالی ، بانکی ، بیمه ای و آموزشگاه ها ، مدارس ، دانشگاه های ، پژوهشکده ها ، صنایع مختلف بزرگ مثل خودروسازی ها ، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و بخش تجارت و واحد های تجاری کوچک و واحدهای خانواده بعنوان دریافت فیش حقوق و پرداخت قبض مصرفی و سرگرمی های جوانان مورد نیاز میباشد. این شرکت نسبت به بکارگیری از سیستم مکانیزه جهت توسعه اهتمام بالائی داشته است و از آنجا که هدفت شرکت توسعه سازمانی در حد واحد های مدیریت و توسعه اجرائی مرکز بوده و توسعه شهرستان ها و خارج از مرکز را از طریق اخذ نمایندگی های انحصاری فروش و پشتیبانی ، به صورت برون سپاری برنامه ریزی نموده است .نسبت به طراحی و توسعه و راه اندازی نرم افزار تخصصی فروش و پشتیبانی اقدامی نموده تا تمامی نمایندگی های فروش در تمامی ساعت های شبانه روز و در تمامی ایام هفته به صورت 7 X 24 نسبت به فروش و پشتیبانی مشتریان و مصرف کنندگان اقدام نمایند. از دیگر سیستم های مکانیزه این شرکت میتوان به سیستم Call Center مکانیزه شرکت اشاره نمود که این سیستم نسبت به کلیه تماس ها و درخواست مشتریان اقدام و نسبت به پیگیری درخواست ها و تحقیق آنها در کوتاهترین زمان اقدام می نمایند. سیتسم های دیگر فعال شده، سیستم اطلاع رسانی SMS و سیستم Paperless گردش نامه های داخلی و بین نمایندگی ها در کل شهر و... را میتوان نام برد.


آدرس فروش و خدمات پس از فروش: تهران خیابان قائم مقام فراهانی میدان شعاع ابتدای خردمند شمالی خیابان هجدهم پلاک 2
تلفن : 021-83853
فکس:  88554172 (021)
وب سایت: http://www.sabanet.ir


شما می توانید از سایت فیلیمو با ترافیک رایگان و به صورت آنلاین فیلم و سریال های مورد علاقتون رو تماشا کنید.


با کد معرف 2559 از صبا نت ADSL بگیرید...
همین الان با شماره تلفن 02183853 تماس بگیرید و سرویس ADSL2 خودتون رو از صبانت تهیه کنید و تمام مجموعه فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون رو با ترافیک رایگان در فیلیمو به صورت آنلاین تماشا کنید.

تعرفه و لیست سرویس ها را در لینک زیر ببنید:

http://www.sabanet.ir/ADSL2

شما هم از امروز به جمع خانواده صبانت بپیوندید...

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید