امروز:
پنجشنبه- ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



درگاه پرداخت شخصی و کارت خوان مجازی تا سقف 50 میلیون تومان

درگاه پرداخت شخصی و کارت خوان مجازی خودتان را داشته باشید!

آیدی‌ پی چیست؟

آیدی پی یک سیستم درگاه پرداخت شخصی و کارت خوان مجازی است که بهترین و راحت ترین راه جهت دریافت پول میباشد.
شما با ایجاد یک حساب کاربری در آیدی پی ، دارای یک صفحه پرداخت شخصی با آدرس منحصر به فرد خواهید شد، که با دادن آدرس آن میتوانید از هر شخصی به صورت الکترونیک پول دریافت نمایید.

همچنین شما میتوانید برای وب سایت یا اپلیکیشن خود جهت اتصال به درگاه بانکی از خدمات وب سرویس آیدی پی استفاده کنید.

بهترین و راحت ترین راه جهت دریافت پول، مناسب برای شرکت ها، نمایندگی های بیمه، صندوق های وام خانگی، مدیران ساختمان، کترینگ ها، فروشندگان کالا و خدمات.

شما با ایجاد یک حساب کاربری در آیدی پی و داشتن یک صفحه پرداخت شخصی با آدرس منحصر به فرد، از این به بعد می‌توانید برای مشتریانتان یک لینک ارسال نمایید که مشتری با کلیک بر روی آن به صفحه فروشگاه شما هدایت شده و بعد از پرداخت، وجه به حساب شما واریز و پیامکی برای طرفین ارسال می‌شود.

مثلا من در هنگام ثبت نام در سایت IDPay.ir نام کاربری ‎komaksafar را برای خودم انتخاب می‌کنم.

حالا من دارای یک درگاه پرداخت شخصی به آدرس IDPay.ir/‎komaksafar و یک فروشگاه الکترونیک به آدرس IDPay.ir/‎komaksafar/shop هستم که هر کسی با وارد شدن به این صفحه می‌تواند هر مبلغ دلخواه را به من پرداخت کند. به همین راحتی !!!

با آیدی پی همیشه و همه جا به راحتی و تا سقف 50 میلیون تومان پول واریز و دریافت کنید.

حساب خود در هر بانکی را تبدیل به آیدی پی کنید و برای دریافت پول به جای شماره کارت یا شماره شبا آیدی پی خود را به دیگران بدهید.

مثلا: IDPay.ir/‎komaksafar

برای ثبت نام رایگان و دریافت درگاه پرداخت مجازی رایگان روی لیک زیر کلیک کنید.

ثبت نام درگاه پرداخت آنلاین


آیدی پی چگونه کار می کند؟
مشتری شما پس از ورود به درگاه شما و وارد کردن مبلغ و اطلاعات لازم ، با رفتن به صفحه "سامانه معتبر بانکی" و اتمام عمیات پرداخت (که همانند سایر خریدهای اینترنتی است) پول را به حساب شما واریز خواهد کرد.

کاربرد آیدی پی چیست و در چه مواردی می توان از آن استفاده کرد؟
کلیه اشخاص ، شرکت ها و استارت آپ های کوچک و بزرگ می توانند از آیدی پی استفاده کنند.
همچنین نمایندگی های بیمه، صندوق های وام خانگی، مدیران ساختمان، کترینگ ها، فروشندگان فایل ، کالا و خدمات در فضای مجازی و مغازه داران و ... می توانند از خدمات آیدی پی استفاده کنند.

برای آشنایی بیشتر با امکانات آیدی پی لینک زیر را مشاهده کنید :
https://blog.idpay.ir/helps

چرا باید از آیدی پی استفاده کنم؟
با توجه به روند سخت و پیچیده پرداخت ها برای شرکت ها و استارت آپ های کوچک، ما با ارائه سرویس آیدی پی سعی بر آن داریم که شما در سریع ترین زمان ممکن بتوانید هزینه ها را از مشتریان تان دریافت نمایید.
در ضمن بی نیاز از داشتن وب سایت شما میتوانید درگاه پرداخت اختصاصی داشته باشید.
تمام افرادی که حساب بانکی دارند نیز میتوانند با تبدیل شماره 26رقمی شبا و شماره 16رقمی کارت خود به یک آیدی کوچک و اختصاصی به نام خود ، از فناوری های روز آیدی پی در تسهیل روند دریافت پول از طرف حسابهایشان لذت ببرند.

جالب است بدانیم که هنگام پرداخت وجه به درگاه شما ، پیامکی برای پذیرنده ارسال میشود همراه با مبلغ و نام پرداخت کننده که خدمات پیامکی آیدی پی هم کاملا رایگان وبدون هزینه است.
آیدی پی امکان ایجاد لینک های پرداخت متفاوت رو به شما میدهد فقط بدی روش واریز از طریق لینک های پرداخت آیدی پی این است که دارای ۵۰۰ تومن کارمزد است. (مانند روش کارت به کارت).

اگر شما کسی هستید که شبکه های اجتماعی فعالیت میکنید و کسب و کارتون تو شبکه های اجتماعی هست آیدی پی به نظر من بهترین گزینه است. چون اگر کسی قرار باشه بالا سه میلیون پول واریز کنه براتون شاید قادر به واریز به دلیل محدودیت بانک مرکزی نباشه یا اینکه قادر به واریز کارت به کارت نباشه و فقط بتونه آنلاین بزنه و شما هم زود به اون پول نیاز داشته باشید صد درصد آی دی پی بهترین گزینس شما میتونید لینک درگاه پرداختتون رو بفرستید به آن شخص اونم پول رو به صورت آنلاین میزنه و فردا ساعت ۸ صبح پول واریز شده به حسابتون .

این درگاه دارای یک اپلیکیشن اندروید است که شما میتوانید تمام تراکنش های مالی که انجام میگیرد رو در این برنامه موبایلی مشاهده کنید و اینکه میتوانید از اپلیکیشن آیدی پی کل درگاه اینترنتی تان را مدیریت کنید.


یکی از امکانات دیگری که آیدی پی در بروز رسانی های بعدیش به سایت خود اضافه کرد متصل کردن درگاه پرداخت به وب سایت بود که قبل از این بروزرسانی این امکان رو نداشت اما در این حال شما میتوانید درگاه پرداخت آیدی پی رو به سایت خود متصل نمایید و فقط با یک پلاگین راحت روی ووکامرس و edd از این درگاه پرداخت استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که درصد کارمزد سایت آیدی پی برای وب سرویس ۱ درصد است و حداقل مبلغ کارمزد دریافتی از هر تراکنش 100 تومان و حداکثر آن 1,500 تومان می باشد که این یکی از ویژگی های خوب آیدی پی است چون برخی از سایت ها حداکثر کارمزدی ندارد مثلا ۱ میلیون تومان کسی پرداخت کنه 10000 تومان کارمزد دریافت خواهد کرد.

از امکانات محبوب آیدی پی این هست که شما میتوانید فروشگاه ارائه خدمات یا فروشگاه فایل در این درگاه پرداخت ایجاد نمایید. و خدمات و محصولات خود را بتوانید از این درگاه ارائه نمایید.


مزایا استفاده از درگاه آیدی پی
    دارای وب سرویس برای وب سایت
    تراکنش تا سقف ۵۰ میلیون تومان
    واریز پرداختی ها به صورت مداوم و هروز ساعت ۸صبح (یکی از مهم ترین دلایل استفاده از آیدی پی)
    ارائه فروشگاه آنلاین فایل و خدمات دیگر
    ساخت لینک اختصاصی پرداخت با فیلد های متفاوت و جالب
    دارای اپلیکشن اندرویدی با امکانات جالب
    سرویس پیامکی رایگان
    دارای اطلاع رسانی پرداخت از طریق ایمیل, ربات, تلگرام, پیامک, نوتیفیکیشن اپلیکیشن اندروید
    انتخاب عکس پروفایل در صفحه پرداخت
    دارای فیلد های شماره تلفن کد پستی آدرس و.. برای لینک های پرداخت

معایت استفاده از درگاه  آیدی پی
    دارای کارمزد ۵۰۰ تومان برای پرداخت های غیر از وب سرویس


آیدی پی خود را رایگان بسازید

راحت ترین راه برای دریافت پول
با آیدی پی همیشه و همه جا به راحتی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان پول پرداخت کنید
حساب خود در هر بانکی را تبدیل به آیدی پی کنید
و برای دریافت پول به جای شماره کارت یا شماره شبا
آیدی پی خود را به دیگران بدهید، مثلا

IDPay.ir/‎komaksafar

برای ثبت نام رایگان و دریافت درگاه پرداخت مجازی رایگان روی لیک زیر کلیک کنید.

ثبت نام درگاه پرداخت آنلاین

درصورت داشتن هرگونه سوال به صفحه پرسش های متداول مراجعه کنید و یا برای مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر حاصل فرمایید.
۰۲۱۸۸۷۲۷۶۲۹

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید