امروز:
پنجشنبه- ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



تور لحظه آخری استانبول + بهترین قیمت تور استانبول

استانبول همواره در صدر لیست شهرهای پربازدید جهان قرار دارد. دلایل اقبال جهانی به این شهر زیاد است. استانبول بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور محسوب می‌شود و تنها شهر بزرگ جهان به شمار می‌رود که در دو قاره جهان گسترده شده‌ است.

 

جاذبه‌های گردشگری استانبول

امکان گردشگری استانبول در دو بخش آسیایی و اروپایی آن پراکنده است. برج گالاتا، دلفیناریوم استانبول، ویالند، کاخ توپکاپی و قلعه دختر از مهمترین جاذبه‌های گردشگری استانبول است.

  • مناطق ساحلی

خلیج شاخ طلایی و مناطق ساحلی نظیر سیله و کیلیوس، محل خوبی برای گردش ساحلی، شنا کردن و ماهیگری است.

  • بازارها

یکی از امکان حقیقتاً جذاب و دیدنی و بسیار قدیمی، بازار بزرگ استانبول می‌باشد که در سال ۱۴۶۱ ساخته شده‌است و در زمره بزرگترین و قدیمی‌ترین بازارهای جهانی جای دارد.

  • مراکز خرید و رستوران‌ها

استانبول دارای مراکز خرید مدرن و متعددی می‌باشد. مرکز خرید جواهر که در سال ۲۰۰۵ و در منطقه شیشلی افتتاح شده‌ است، انواع رستوران‌ها و کافه‌ها را برای سلایق متعدد پوشش می‌دهد. بد نیست بدانید اکثر رستورانهایی که در آن‌ها غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود، در مناطق بی اغلو، بشیکتاش، شیشلی و کادیکوی قرار دارند.

  • مساجد و امکان تاریخی استانبول

شهر تاریخی استانبول مساجد باشکوهی را در دل خود جا داده ‌است. مسجد ایاصوفیه، مسجد سلیمانیه، مسجد رستم پاشا، مسجد اورتاکوی، مسجد آبی و مسجد جدید از مهمترین و زیباترین مساجد و موزه‌های تاریخی جهان و ترکیه محسوب می‌شوند.
کلیسای آیزوفیا (صوفیا) استانبول

حجاب سوفیا، یکی از معجزات تاریخی معماری ترکیه است. آیزوفیا (سوفیا)، بزرگترین کلیسای ساخته شده توسط امپراتوری روم شرقی در استانبول به شمار می‌رود و همه ساله پذیرای تعداد پرشماری از گردشگران است.

 

بهترین زمان برای خرید تور استانبول

آب و هوای استانبول در بهار و پاییز معتدل است و تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد و دارد. یکی از بهترین زمان‌های ممکن برای سفر به استانبول از منظر آب و هوایی پاییز است. سپندار گشت ایرانیان، انواع تورهای استانبول در پاییز را با رنج قیمتی مختلف ارائه کرده که از اینجا قابل مشاهده است. البته این نکته را هم نباید فراموش کنید که قیمت تورها در بازه‌های زمانی غیرپیک مثل زمستان ارزان‌تر است.

 

قیمت تور استانبول

اگر شما برای تور استانبول یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید، با قیمت‌های بسیار متفاوتی مواجه خواهید شد. اما چرا قیمت‌ها با هم این مقدار تفاوت دارند؟
زمان خلوت‌تر؛ تور ارزان‌تر: هرچه بازه زمانی انتخابی شما برای سفر، متقاضی کمتری داشته باشد، قیمت تور و بلیط پرواز کاهش می‌یابد. بنابریان شما ابتدا باید یک بازه زمانی برای خود تعیین کنید؛ سپس در بازه زمانی انتخاب شده، تورها را با هم مقایسه کنید.
تعداد روز اقامت: تورهای استانبول از 2 تا 6 شب اقامت متغیر است. بهترین پیشنهاد ما تورهای 4 روز و 3 شب می‌باشد که از نظر قیمتی و زمانی مناسب است.
لیست قیمتی تور استانبول 4 روزه را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

 

پرواز و هتل محل اقامت در استانبول

شرکت هواپیمایی، شهر مبدأ برای پرواز و هتل‌ها تاثیر زیادی در قیمت تمام شده تور استانبول دارند. شرکت‌های خارجی مثل قطر ایرویز و ترکیش قیمت بسیار بالاتری از پروازهای داخلی دارند. در بین شرکت‌های داخلی هم تفاوت قیمت به چشم می‌خورد.
همچنین اگر شما از مشهد به استانبول بروید، مجبورید پول بسیار بیشتری نسبت به پرواز از تهران بپردازید. درباره هتل هم که خودتان بهتر می‌دانید.
اکثر هتل های استانبول در دو ناحیه بی اوغلو و فاتح قرار گرفته اند و دلیل آن وجود جاذبه ها و مراکز خریدی است که در آن محدود وجود دارد. اگرچه رزرو هتل در مرکز شهر و نزدیک بودن به جاذبه ها و مراکز خرید جذاب تر است، اما از طرف دیگر هزینه اقامت در آن ها به نسبت هتلی که از مرکز شهر دور باشد بیشتر است.
برای اطلاع از جزئیات هزینه هتل‌های استانبول به اینجا سری بزنید.

 

تور لحظه آخری استانبول

اگر شما کوله پشتی سفرتان را آماده کرده‌اید، می‌توانید با چک کردن تورهای لحظه آخری استانبول از اینجا منتظر یک فرصت مناسب برای خرید باشید. از آنجا که اینگونه تورها متقاضی زیاد و ظرفیت کمی دارد، معمولاً تعداد کمی از این نوع بلیط‌ برای فروش وجود دارد و همان هم، به سرعت فروش می‌رود. پس باید دائماً آنلاین باشید و نرخ‌ها را چک کنید.

جهت اطلاع از آخرین تورهای لحظه آخری استانبول با کارشناسان ما در سپندار گشت ایرانیان در تماس باشید.

 شماره‌های تماس:    44259127 - 44259216 - 021

 پشتیبانی ۲۴ ساعته  09123008321

توصیه نهایی

اگر برای اولین بار است که قصد سفر به استانبول را دارید، پیشنهاد ما این است که بلیط و هتل خود را از آژانس های مسافرتی مطمئن نظیر  سپندار گشت ایرانیان تهیه کنید. شما با خرید تورهایی با امکانات بهتر می‌توانید ضمن برخورداری از آسایش و رفاه بیشتر از مناطق دیدنی استانبول با راهنمایی تور لیدر دیدن کنید. تجربه ما نشان داده که شما با خرید تورهای ویژه استانبول، حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که حتما قبل از این که به ماه‌های شلوغ سفر به استانبول برسید (نظیر عید نوروز یا تعطیلات کریسمس)، بلیط هواپیما و هتل محل اقامتتان را رزرو نمایید.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید