ورود

ثبت نام



بانک اطلاعاتی آژانس ها

بانک ایمیل و موبایل آژانس های مسافرتی تهران و شهرستانها


بانک ایمیل و موبایل آژانس های مسافرتی چیست؟

یکی از محبوب ترین ابزارهای ارتباطی در دنیای کسب و کار آژانس های مسافرتی، ارسال ایمیل و پیام است. در مشاغلی نظیر آژانس های مسافرتی، موفقیت در فروش های فصلی اهمیت ویژه ای دارد. آژانس های مسافرتی از این طریق می توانند در فصل هایی که تورهای ویژه برگذار می کنند با ارسال ایمیل و پیامک های گروهی مشتریان خود را از زمان و نحوه برگزاری تورهای خود آگاه کنند.

 

بانک ایمیل ویژه آژانس های مسافرتی

آژانس های مسافرتی میتوانند با خرید تعداد 6000 ایمیل فعال از کانترها و آژانس های مسافرتی فعال در تهران و سایر شهرستان ها با ارسال ایمیل تبلیغاتی و گروهی در قالب خبرنامه های الکترونیکی و ایمیلی، به فروش بالاتری دست یابند.
طبق تحقیقات پس از کمپین های بهینه سازی برای موتور جستجوی گوگل، ایمیل مارکتینگ در رتبه دوم تاثیرگذارترین ابزارهای مناسب جهت بازاریابی الکترونیکی قرار گرفته است. با اجرای اصولی و درست خبرنامه، آژانس های مسافرتی میتوانند تا 30% فروش خود را افزایش داده و یک ارتباط منسجم را میان کسب و کار خود و مشتریان برقرار نمایند.

بانک ایمیل آژانس های مسافرتی تهران و شهرستانها
تعداد 6000 ایمیل فعال از کانترها و آژانس های مسافرتی فعال در تهران و سایر شهرستان ها.
بانک ایمیل آژانس های مسافرتی برای فعالیت هایی نظیر خدمات مسافرت و گردشگری، تور و بلیط خارجی، تعیین وقت سفارت، ثبت نام و اخذ ویزا، پیکاپ پاسپورت، بیمه مسافرتی و... مورد استفاده قرار میگیرد.
قیمت: 350 هزار تومان و مقطوع

بانک موبایل آژانس های مسافرتی

امروزه تبلیغات در تلفن های همراه نسبت به سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته است و تبلیغات از طریق ارسال پیامک نسبت به روش‌های دیگر تبلیغاتی از مزایای بسیاری برخوردار است. از این رو این روش تبلیغاتی در میان صاحبان مشاغلی نظیر آژانس های مسافرتی دارای طرفداران بسیاری است. آژانس های مسافرتی از طریق ارسال پیامک های گروهی میتوانند علاوه بر آگاه کردن مشتریان خود از آفرها، تورهای داخلی، تورهای خارجی، ... راهی ارزان و ساده را در جهت رشد کسب و کار در پیش بگیرند.
چنانچه شما در زمینه خدمات مسافرت و گردشگری، تور و بلیط خارجی، تعیین وقت سفارت، ثبت نام و اخذ ویزا، پیکاپ پاسپورت، بیمه مسافرتی و... فعالیت میکنید و به دنبال معرفی هرچه بهتر خدمات و محصولات خود هستید و تمایلی به صرف هزینه های گزاف برای تبلیغاتی نظیر تلویزیون، روزنامه و یا بیلبوردها ندارید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما تبلیغات از طریق ارسال پیامک گروهی است.

تعداد 5000 شماره موبایل مدیران آژانس های مسافرتی و تور و شرکت های خدمات مسافرتی، گردشگری، وقت سفارت و اخذ ویزا.
نوع فایل: اکسل و فایل متنی txt
منابع: وب سایت آژانس های مسافرتی، نمایشگاه گردشگری تهران، کانال ها و سایت های گردشگری
مناسب جهت بازاریابی، تبلیغات و اطلاع رسانی خدمات به همکاران
این اطلاعات مربوط به دیتای سایت کمک سفر نبوده و کمک سفر بر اساس مفاد بخش حریم خصوصی سایت، اطلاعات کاربران خود را در اختیار اشخاص و یا نهاد ها قرار نمی دهد.
ارسال فایل از طریق ایمیل یا تلگرام انجام خواهد شد.
قیمت: 550 هزار تومان و مقطوع

 

تلگرام کمک سفر: 09365763452

تلفن سفارش: 02166908753 - 02166908752 - 09365763452

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید