ورود

ثبت نام



چاپ و توزیع کتابچه معرفی جاذبه‌های گردشگری در لرستان

تاریخ خبر: شنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۹

سیدامین قاسمی، مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان لرستان از چاپ و بازنگری 110 هزار جلد کتابچه با مضمون معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری در استان خبر داد.

او ضمن اعلام این خبر افزود: محتوای اصلی این کتابچه‌ها شامل 3 بخش میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوده که در آن به آثار مهم و سایر جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های استان لرستان اشاره شده و بخش دیگری از محتوای آنها نیز به مباحث مردم‌شناسی هر شهرستان اختصاص دارد.

وی در خصوص کاربرد این‌ کتابچه‌ها گفت: این سری کتابچه‌ها با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان لرستان، راهنمای گردشگران و افزایش توسعه گردشگری در نمایشگاه‌ها، تعطیلات نوروز و دیگر مناسبت‌ های مختلف بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شوند.

سیدامین قاسمی استان اظهار کرد: به منظور معرفی مطلوب جاذبه‌های گردشگری لرستان ساخت بیش از 60 کلیپ یک دقیقه را نیز برای انتشار در فضاهای مجازی در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان لرستان با اشاره به ضرورت حمایت از چرخ اقتصاد در لرستان اذعان داشت: هر ساله روند تالیف کتابچه‌ها توسط کارشناسان حوزه میراث‌فرهنگی لرستان تعیین و بررسی و مورد بازنگری قرار می‌گیرند و پس از انتشار در نمایشگاه و جشنواره‌های مختلف استانی، ملی و بین ‌المللی توزیع خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید