امروز:
سه شنبه- ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



پلمپ 12 واحد اقامتی متخلف در سرعین

تاریخ خبر: 26/خرداد/99

سید مصطفی محسنی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سرعین گفت:‌ به دنبال نظارت و بازرسی از اماکن و واحدهای اقامتی، 12 واحدی که غیرمجاز فعالیت کرده و از جارچی در سطح شهر برای پذیرش مسافر استفاده می‌کردند، پلمب شدند.

وی روز 25 خردادماه با اشاره به انجام نظارت‌های مستمر بر فعالیت مراکز اقامتی در سطح شهرستان بیان کرد: این اماکن و مراکز به صورت مداوم مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته و در صورت مشاهده مشکل و تخلفی، هشدارهای لازم به متخلفان داده می‌شود تا نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

سید مصطفی محسنی با اخطار به مدیران اماکنی که اقدام به پذیرش گردشگر از طریق جارچی می‌کنند، تصریح کرد: در صورت مشاهده بدون اغماض تمامی این اماکن به‌مدت یک ماه پلمب و در صورت استمرار پروانه بهره‌برداری آن‌ها، تعلیق خواهد شد.

وی استفاده از جارچی توسط مراکز اقامتی را ممنوع اعلام کرد و افزود: روز 21 خردادماه این تعداد از اماکن و واحدهای اقامتی متخلف که به‌صورت غیرمجاز از جارچی در سطح شهر برای پذیرش مسافر استفاده می‌کردند، بنا به دستور کمیسیون نظارت بر اماکن اقامتی پلمب شدند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سرعین خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود صاحبان مراکز اقامتی در سطح شهرستان همکاری کرده و از بروز هر گونه مشکل در راستای خدمات‌رسانی به مردم جلوگیری کنند.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید