ورود

ثبت نام



میزبانی حرم امام و بهشت زهرا از 3 مراسم ملی در دهه فجر

سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به اینکه بهشت زهرا مدفن بیش از ۳۰ هزار شهید دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت است گفت: مجموعه حرم امام(ره) و بهشت زهرا(س) میزبان ۳مراسم ملی خواهد بود.

وی ظهر چهارشنبه ۲۵ دی ماه در جلسه هماهنگی مراسم یوم الله ۱۲ بهمن که با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در شهرداری حرم امام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: بهشت زهرا مدفن بیش از ۳۰ هزار شهید از جمله دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافعان امنیت است

سعید خال تصریح کرد: هیچ جای زمین این چنین ویژگی ندارد و بهشت زهرا اولین قرارگاه تاکتیکی فرماندهی انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: اولین جایی که بنیانگذار انقلاب اسلامی پس از ورود به ایران تشریف آوردند اینجا بود، و منزل آخرین این ابرمرد تاریخ هم اینجا بود.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا خاطرنشان کرد: مجموعه حرم مطهر و شهرداری آماده برگزاری مراسم انقلاب به صورت ویژه است و بدانید ما خدمتگزار مردم برگزاری برنامه‌های انقلاب از افتخارات ما است.

وی تصریح کرد: ما در حرم و مجموعه بهشت زهرا میزبان سه مراسم ملی در ایام الله دهه فجر از جمله دو برنامه روز دوازده بهمن و سپس گلباران مزار شهدا هستیم.

سعید خال در خاتمه سخنانش یادآور شد: در طول تاریخ جهان بی سابقه بود که یک ابرقدرت بزرگ مانند آمریکا سر تعظیم فرود بیاورد در مقابل نیروی نظامی ما و بالاخص سپاه قدرتمند و سرافراز ما حرفی برای گفتن نداشت، لذا امنیت و آرامش را باید قدر بدانیم و به راحتی این نعمت را هدر ندهیم و لازمه آن وحدت بین همه گروه‌ها است.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید