امروز:
سه شنبه- ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



قدردانی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری از عملکرد ایران در دوره کرونا

تاریخ خبر: 02/تیر/99

زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری طی نامه‌ای به وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران، هنگام شیوع کووید۱۹ تمجید و قدردانی کرد.

وی طی نامه‌ای از تلاش‌های سازنده دولت ایران هنگام شیوع کووید۱۹ قدردانی کرد و گفت: مجموعه اقداماتی که وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران مطابق با دستورالعمل‌ها و توصیه‌های UNWTO به‌عمل آورده، به‌عنوان اقدامی مؤثر در کاهش تاثیر این بحران بر گردشگری، شایسته تمجید است.

پولولیکاشویلی با ارج نهادن و حیاتی دانستن حضور دکتر مونسان بر مسند این وزارتخانه، افزود: میان همه بخش‌های اقتصادی، گردشگری سخت‌ترین ضربه را خورده و تأثیر ویرانگر این بحران، هزینه‌های سنگینی روی معیشت مردم و تلاش‌هایمان برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار گذاشته است.

او در ادامه خطاب به دکتر مونسان، گفت: همانگونه که شاهد بازگشایی آهسته و با احتیاط در جهان هستیم، چنانچه جناب‌عالی نیز به‌درستی اشاره کردید، گردشگری داخلی در این مسیر بازیابی، پیشگام خواهد بود.

وی ادامه داد: در همین راستا، باعث مسرت است که فعالیت UNWTO به رهبری کمیته جهانی بحران گردشگری، برای نهاد تابعه جنابعالی در شروع مجدد فعالیت‌های گردشگری به شیوه‌ای امن، یکپارچه و مسئول مفید بوده است. اقدامات مندرج در نامه جناب‌عالی را، UNWTO به‌دقت مرور کرده و هرگونه مساعدتی را برای پشتیبانی از این تلاش‌ها ارائه می‌کند.

زوراب پولولیکاشویلی در این نامه مجدداً از دکتر مونسان برای حضور در صد و دوازدهمین نشست شورای اجرایی UNWTO که 15 تا 17 سپتامبر ۲۰۲۰ (برابر با 25 تا 27 شهریورماه سال جاری) در تفلیس گرجستان برگزار می‌شود، دعوت کرد و افزود: این نشست یکی از اولین نشست‌های حضوری UNWTO بوده و باعث افتخار این ‌جانب است تا در آن‌جا به جناب‌عالی خوشامد بگویم. بار دیگر از این فرصت برای تجدید ابراز بالاترین مراتب ارادت و احترام نسبت به جناب‌عالی استفاده می‌کنم.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید