ورود

ثبت نام



راه‌اندازی کیوسک‌های اطلاع‌رسانی گردشگری در بندرعباس

تاریخ خبر: شنبه 3/اسفند/98

رضا برومند، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان گفت: با همکاری انجمن‌های گردشگری کیوسک‌های اطلاع‌رسانی گردشگری برای نوروز 1399 در بوستان‌ها و اماکن پرتردد بندرعباس راه‌اندازی می‌شود.

وی امروز 3 اسفند 98 با اشاره به این مطلب گفت: امروز گردشگری یکی از عوامل توسعه‌ شهرها محسوب می شود و بندرعباس به عنوان مرکز استان از ظرفیت‌های مناسبی در این زمینه برخوردار است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند با اشاره به اینکه هم‌افزایی انجمن های گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان می‌تواند به رونق گردشگری استان بینجامد، ادامه داد: با همکاری شهرداری، 5 نقطه از شهر بندرعباس برای ایجاد کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری به مسافران و گردشگران نوروزی انتخاب شد که این کیوسک ها با همکاری انجمن های گردشگری راه اندازی می شود.

وی نقاط نصب  این کیوسک ها را فرودگاه، راه آهن، اسکله شهید حقانی و بوستانهای محل اسکان مسافران نوروزی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این کیوسک‌های گردشگری، خدمات لازم و راهنمایی به گردشگران شامل معرفی جاذبه های گردشگری استان، ارائه اطلاعات مربوط به مسیر های دسترسی، حمل و نقل و ترانسفر، امکانات مسیر و مقصد، نقشه، بروشور، کتاب، کارت پستال و... ارائه می‌شود.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید