ورود

ثبت نام



راه‌ اندازی تشکل حرفه‌ای دفاتر گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ خبر: دوشنبه - ۹ تیر ۱۳۹۹

تشکل حرفه‌ای گردشگری در یاسوج با حضور سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، معاون گردشگری این اداره‌کل، رئیس میراث‌فرهنگی شهرستان بویراحمد و فعالان بخش گردشگری دفتر افتتاح شد.

مجید صفایی، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاحیه این دفتر، اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود، افتتاح تشکل حرفه‌ای دفاتر گردشگری از نیازهای مهم در راستای رونق گردشگری استان بود.

وی افزود: برای تشکیل این انجمن اساسنامه تدوین‌ شده و با این اقدام می‌توانیم در راستای برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌ها به بخش خصوصی نیز گام برداریم.

صفایی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهار فصل، مکان‌‌های تاریخی، ویژگی‌‌های مردم‌شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده در سال‌های اخیر شناخته شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تشکل‌های مردم‌ نهاد به عنوان بازوان توانمند دولت نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید