ورود

ثبت نام



دیجیتالی شدن گردشگری در اتریش

تاریخ خبر: یکشنبه 27/بهمن/98

به نقل از نیوزسیتی، صنعت گردشگری سراسر جهان در حال رشد و گسترش است و این روند در اتریش هم به خوبی مشاهده می‌شود.

دیجیتال‌سازی در مدیریت، خدمات و ارائه محصول منجر به رقابت بهتر، توسعه و پیشرفت شرکت‌ها خواهد شد. بر اساس آمار سرمایه‌گذاری در اتریش، گردشگری رشد داشته و بسیاری از سرمایه‌گذاران بین‌المللی را به خود جذب کرده است. به همین دلیل، برنامه‌های دیجیتال‌سازی جدید در صنعت گردشگری اتریش در نظر گرفته‌شده است.

دیجیتال‌سازی در مدیریت، خدمات و ارائه محصول منجر به رقابت بهتر، توسعه و پیشرفت شرکت‌ها می‌شود. صنعت گردشگری نیازمند درک فناوری‌های جدید است، این موضوع باعث می‌شود که کارها آسان‌تر و سریع‌تر انجام شود و خدمات جدیدی ایجاد شود و گردشگران بیشتری را به خود جلب کند.

صنعت گردشگری نیازمند پشتیبانی مؤسساتی برای ارائه خدمات ویژه‌ است که نیازهای مشتریان را برآورده کند. راهبرد گردشگری اتریش، پتانسیل و اقدامات دیجیتالی آن در موارد ذیل خلاصه می‌شود:

این پلتفرم برای تبادل اطلاعات و شیوه‌های مناسب ارتباط و انسجام بین صنایع مختلف مرتبط با ورود گردشگران و خدماتی مانند حمل‌ونقل، رزرو، رستوران و موارد دیگر است.

دیجیتالی شدن پلتفرم تبادلات در جهانگردی باعث می‌شود تا نمایندگان صنعت و سایر بخش‌های مرتبط با گردشگری از آن استفاده کنند.

پلتفرم دیگر بر روی میهمان تمرکز دارد که نوعی بستر جدید یادگیری در زمینه دیجیتالی شدن است و هدف اصلی آن تهیه ابزارهای جدید، نوآوری‌ها و فناوری‌هاست.

لازم به ذکر است این پروژه با اقدامات مناسب دیگر و راهبردهای جدید دیجیتال‌ سازی انجام می‌شود. این راهبردها و نوآوری‌های مرتبط با دیجیتال‌سازی، شروع خوبی در توسعه شیوه‌های جدید و نمونه‌های مناسبی در زمینه گردشگری است و بر روی صنایع دیگر هم مؤثر خواهند بود.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید