ورود

ثبت نام



تعطیلی ترمینال غرب تهران در ۲۲ بهمن

بر اساس خبری که از سازمان پایانه‌های شهرداری تهران اعلام گردیده است در روز 22 بهمن مصادف با چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به مناسبت راهپیمایی پرشکوه مردم در این روز بزرگ، ترمینال غرب تهران تعطیل است.

بر اساس همانگی میان سازمان پایانه‌های شهرداری تهران و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پایانه مسافری غرب تهران از ساعت 20 یکشنبه (21بهمن) تا پایان راهپیمایی 22 بهمن تعطیل خواهد بود.

با توجه به اینکه یکی از مسیرهای راهپیمایی در میدان آزادی است به منظور ایجاد تسهیلات لازم و جلوگیری از بروز هر گونه خلل در تردد اتوبوس های مسافری بین شهری، برنامه ریزی های لازم انجام گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شده است. با توجه به حضور پرشور شهروندان انقلابی در این مراسم، مسیرهای ورودی و خروجی میدان آزادی و اطراف آن برای سهولت بیشتر حرکت مردم به روی خودرو‌ها بسته می‌شود.

بر اساس این گزارش مسافران ورودی این پایانه به تهران از طریق تقاطع آزادراه تهران-کرج و کمربندی آزادگان به پایانه مسافری جنوب انتقال داده خواهند شد و همچنین مسافرانی که قصد خروج از تهران را دارند هم می‌توانند از پایانه مسافری جنوب به سمت مقاصد خود سفر کنند.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید