ورود

ثبت نام



برگزاری اولین نمایشگاه عکس حیات‌وحش مناطق نمونه گردشگری در نی‌ریز

تاریخ خبر: 5/اسفند/98

حمیدرضا هادی، مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نی‌ریز از افتتاح نمايشگاه عکس حیات‌وحش مناطق نمونه گردشگری کشور در گالری سرای فاتح نی‌ریز در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: اولین نمایشگاه حیات وحش مناطق نمونه گردشگری ایران با نمایش ٢٤ تابلو عکس حاصل ٩ سال فعالیت عکاسی حرفه ای علی آزادی در سرای تاریخی فاتح روز یکشنبه چهارم اسفند ماه 98 گشایش یافت.

حمیدرضا هادی هدف از برگزاری این نمایشگاه را رابطه طبیعت و جاذبه های  آن با رونق گردشگری و میراث فرهنگی عنوان کرد و اظهار کرد: تنوع اقلیمی و طبیعی در مناطق نمونه گردشگری می تواند در رونق گردشگری یک منطقه تاثیر گذار باشد و با توجه به وجود حیات وحش و تنوع آن در دو منطقه نمونه گردشگری بهرام گور و بختگان و نمایش آن در قالب عکس می‌تواند به معرفی و سرمایه گذاری در این منطقه منجر شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از اهداف علی آزادی عکاس این نمایشگاه جایگزینی دوربین با اسلحه‌های شکاری و معرفی زیبایی های این مناطق است.

هادی افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نی‌ریز و حمایت اداره محیط زیست شهرستان نی‌ریز و با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان نمایشگاه زاغ بور از ٤ اسفند به مدت یک هفته در نگارخانه سرای فاتح برپاست و از علاقه‌مندان دعوت می‌شود از این نمایشگاه دیدن کنند.

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نی‌ریز عنوان کرد: نام این نمایشگاه برگرفته از پرنده ای بسیار زیبا و بومی منطقه نمونه گردشگری و پارک ملی بهرام گور با عنوان «زاغ بور» است. این عکس‌ها در مناطق نمونه گردشگری بختگان و بهرام گور در استان فارس، شیراحمد سبزوار، کرخه، هور آذینی بندر عباس، منطقه گابریک در بندر جاسک، میانکاله، توران، مند بوشهر و همشلو اصفهان تهیه شده است.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید