امروز:
پنجشنبه- ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



60 هزار میلیارد ریال خسارت کرونا به هتلداری ایران

تاریخ خبر: شنبه - ۷ تیر ۱۳۹۹

جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: از آغاز شیوع کرونا تا پایان خردادماه 60 هزار میلیارد ریال به حوزه هتلداری کشور خسارت وارد شده است.

وی امروز هفتم تیرماه در جلسه هیئت مدیره جامعه هتلداران که به میزبانیاستان برگزار شد، اظهار کرد: در طول سال 98 بحران‌های زیادی در روند توسعه گردشگری کشور رخ داد که جامعه هتلداران را متحمل خسارات فراوانی کرد که آخرین بحران، شیوع ویروس کرونا بود که منجر به تعطیلی بخش گردشگری، به‌ویژه هتل‌ها و مراکز اقامتی شد.

رئیس جامعه هتلداران از تشکیل جلسه ویژه برای بررسی برنامه‌ها در ایام پساکرونا خبر داد و افزود: حل مشکلات هتلداران و جبران خسارات واردشده نیازمند همدلی، تعامل، همکاری و انسجام هر چه بیشتر است.

او با اشاره به ارائه مشاوره‌های لازم به سرمایه‌گذاران برای فعالیت در استان‌ها و مناطق مختلف کشور توسط جامعه هتلداران اظهار کرد:‌ با توجه به قابلیت‌های اردبیل سرمایه‌گذاران برای حضور در استان تشویق می‌شوند تا شاهد احداث هتل‌های چهار و پنج ‌ستاره و توسعه هر چه بیشتر آن باشیم.

حمزه‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان عنوان کرد: اردبیل جزو استان‌های شاخص و دست اول کشور در زمینه جاذبه‌های گردشگری اعم از تاریخی، طبیعی، فرهنگی و غیره بوده که با توجه به این ظرفیت‌ها باید گردشگری به‌عنوان قطب توسعه این استان قرار گیرد. در سال‌های اخیر در این زمینه اقدامات قابل توجهی را شاهد بودیم و این امر زمینه برای رونق گردشگری استان را فراهم کرده است.

وی در خاتمه با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل استان در راستای پیگیری برای جبران خسارات واردشده به بخش هتلداری اردبیل و همراهی با هتلداران گفت:‌ برگزاری جلسات مختلف با مسئولان کشوری و وزارت متبوع برای جلب حمایت‌های لازم، از جمله این اقدامات بوده است.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید