امروز:
سه شنبه- ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



افتتاح نخستین "هتل اِسکول" تبریز در آینده‌ای نزدیک

تاریخ خبر: دوشنبه - ۹ تیر ۱۳۹۹

احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از افتتاح نخستین "هتل اِسکول" تبریز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی هتل اسکول یا مدرسه هتلداری مرکزی، گفت: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین خلاهای آموزشی در حوزه هتلداری است که می‌بایست با فراهم‌ سازی فرصت آموزش، فعالیت عملی و آزمایشی دانشجویان و فعالان حوزه هتلداری تقویت شود تا شاهد ارتقای سطح کیفی هتل‌ها و نحوه ارائه خدمات در آن‌ها باشیم.

حمزه‌زاده در ادامه سخنانش افزود: طی تفاهم‌نامه دوجانبه در زمینه‌های تخصصی در خصوص فعالیت‌های این هتل اِسکول اعم از تجهیز، تامین مدرسان، ارائه استانداردهای ضروری و ... با اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مشارکت خواهیم داشت.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر از اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، از ایجاد نخستین هتل اِسکول آذربایجان شرقی در تبریز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای همواره در راستای آموزش‌های علمی و عملی پیشگام بوده است، نخستین هتل اِسکول استان نیز به همت این اداره‌کل به منظور توانمندسازی و مهارت‌افزایی دانشجویان و فعالان حوزه هتلداری کل ایجادشده که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بالای 90% همراه است و در آستانه افتتاح قرار دارد.

او خاطرنشان کرد: در این هتل به طور همزمان مسافران پذیرش و افراد تحت آموزش در فضایی حقیقی در کنار کسب مهارت‌های لازم، به صورت عملی به فعالیت خواهند پرداخت.

حمزه‌زاده در خاتمه با بیان اینکه توسعه این هتل اِسکول با مشارکت بخش خصوصی محقق خواهد شد، تصریح کرد: لازمه توسعه و تجهیز این هتل اِسکول، مشارکت بخش خصوصی در این امر است که با ورود و واگذاری مدیریت این مجموعه به بخش خصوصی، فرصت مهارت‌آموزی برای فعالان این عرصه فراهم خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

موارد مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید