امروز:
پنجشنبه- ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ورود

ثبت نام



آموزش گرفتن وقت سفارت ایتالیا از کنسولگری

دریافت وقت سفارت ایتالیا اولین و مهمترین مرحله برای دریافت ویزای ایتالیا است. دریافت وقت سفارت ایتالیا در دفتر کارگزار سنگاپوری (CKGS) در مرکز خرید گالریا تهران صورت میپذیرد. بنابراین قبل از هرگونه اقدامی برای دریافت ویزای ایتالیا باید برای دریافت وقت سفارت این کشور اقدام نمایید. گرفتن وقت سفارت ایتالیا بصورت آنلاین صورت میگیرد و متقاضیان بصورت حضوری نمیتوانند از سفارت نوبتی را دریافت نمایند.

 

مراحل دریافت وقت سفارت ایتالیا

اولین مرحله برای دریافت وقت سفارت ایتالیا دانستن هدف سفرتان به این کشور است. نوع وقت سفارت و چک لیست مدارک بسته به اینکه سفر متقاضی از نوع تجاری، توریستی و یا تحصیلی است، متغیر میباشد. پس از اطلاع از نوع وقت و نوع ویزای درخواستی متقاضی باید به سایت سفارت ایتالیا مراجعه کرده و پس از ثبت نام و وارد کردن مشخصات فردی در سایت سفارت ایتالیا با درست کردن پروفایل و حساب کاربری درخواست ویزای خود را ثبت نماید. متقاضیان دریافت ویزای ایتالیا از طریق لینک زیر و کلیک بر روی دکمه New user registeration میتوانند حساب کاربری خود را ایجاد نمایند.

https://prenotaonline.esteri.it/Login.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx&cidsede=100073

پس از کلیک بر روی New user registeration وارد صفحه جدیدی خواهید شد که باید اطلاعات خواسته شده را در کمال دقت و صداقت تکمیل نمایید. اطلاعات خواسته شده باید بطور دقیق با مشخصات گذرنامه فرد تطابق داشته باشد. وجود کوچکترین اشتباهی در این فرم موجب عدم پذیرش متقاضی در سفارت خواهد شد.

پس از پر کردن فرم و کلیک بر روی گزینه confirm یک ایمیل تایید برای شما ارسال خواهد شد. باید ایمیل خود را چک کنید و ایمیل دریافتی از طرف کنسولگری را باز کنید و با کلیک بر روی لینک فعال سازی موجود در متن ایمیل دریافتی، مجدد وارد صفحه زیر خواهید شد:

https://prenotaonline.esteri.it/Login.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx&cidsede=100073

اینبار روی گزینه Login for rigistered user کلیک کنید . ایمیل و رمز عبور خود را که هنگام ثبت نام مشخص کردید را وارد نمایید. در ادامه باید نوع وقت درخواستی را مشخص نموده و وارد جدول تعیین وقت سفارت شوید و اقدام به اخذ نوبت نمایید

فرم درخواست ویزای ایتالیا

فرم تقاضای درخواست ویزا را میتوانید از آدرس زیر دانلود نمایید. توجه داشته باشید پس از تکمیل فرم آنرا امضا کنید. اطلاعات خواسته شده در فرم درخواست ویزا برای سفارت ایتالیا دارای اهمیت بسیاری است. کوچکترین اشتباهی در این فرم به منزله عدم صداقت متقاضی بوده و نتیجه آن رد شدن درخواست ویزا میباشد.

برای دانلود فرم درخواست ویزای ایتالیا کلیک نمایید.

 

نکات مهم:

  • فرم های ناقص از سوی کنسولگری پذیرفته نمی شود.
  • فرم درخوست ویزا می بایست به زبان انگلیسی تکمیل گردد.
  • تمام اعضای خانواده ملزم به تعیین قرار ملاقات جهت درخواست ویزا در مرکز درخواست ویزا می باشند.

به اشتراک بگذارید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید